phoca_thumb_s_wsh_logoWyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu zaprasza na międzynarodową konferencję studencką p.t.: „Turystyka kulturowa jako markowy produkt turystyczny”, która odbędzie się 13.02.2010r. podczas Międzynarodowych Targów Turystycznych we wrocławskiej Hali Stulecia.
  
Uczestnikami konferencji będą studenci i wykładowcy uczelni turystycznych  z całego kraju oraz studenci uczelni partnerskich Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu m.in. z Niemiec, Turcji, Hiszpanii, Węgier, Portugalii, Francji i innych państw europejskich.
 
 - To, że przyjeżdża do nas ponad 80 studentów z polskich i europejskich ośrodków akademickich, to naprawdę wielki sukces. Turystyka, to nie tylko morze, góry, pogoda. Kultura miejsc, w których zamierzamy np.: spędzać wakacje,  jest co najmniej tak samo ważna, w budowaniu atrakcyjności poszczególnych krajów, czy regionów, jak walory przyrodnicze i geograficzne. – Natalia Wojcińska – studentka III roku Turystyki i rekreacji – przewodnicząca Turystycznego Koła Naukowego WSH. To niesamowite, że możemy realizować nasze pomysły, od początku mieliśmy wielkie wsparcie we władzach Wyższej Szkoły Handlowej. – dodaje.
 
Gościem specjalnym będzie Ryszard Czajkowski – polski geofizyk, dziennikarz, operator filmowy, podróżnik, polarnik, członek pierwszych polskich wypraw na Antarktydę i współbudowniczy stacji antarktycznej im Henryka Arctowskiego. Autor ponad 300 programów telewizyjnych, kilkudziesięciu filmów podróżniczych ze swych wypraw, artykułów prasowych i wystaw. Na konferencji znakomity podróżnik podczas prezentacji zatytułowanej: „Trudno uwierzyć, ale to wszystko jest Afryka…” opowiadać będzie  o swoich podróżach po tym kontynencie.
Ryszard Czajkowski jest zafascynowany Czarnym Lądem. Podczas spotkania przybliży słuchaczom m.in. starożytne cywilizacje afrykańskie oraz to, jak niektóre plemiona obywają się bez czasu przyszłego.
 
I Międzynarodowa Turystyczna Konferencja Studencka p.t.:  „Turystyka kulturowa jako markowy produkt turystyczny”, została zorganizowana przez Studenckie Koło Naukowe „Turystyczne WSH” wrocławskiej Wyższej Szkoły Handlowej.

Konferencja została objęta honorowym patronatem  Marszałka Województwa Dolnośląskiego – Marka Łapińskiego oraz Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej i Dolnośląskiej Izby Turystyki.
 
Wyższa Szkoła Handlowa, założona w 1997 roku we Wrocławiu jest jedną z najlepszych uczelni prywatnych w Polsce. Jej misją jest połączenie wysokiego poziomu nauczania z praktyką zawodową. Kształci studentów z terenu całego kraju na studiach licencjackich, magisterskich i podyplomowych. W  swojej ofercie posiada takie prestiżowe kierunki, jak m.in.: Zarządzanie, Europeistyka oraz Turystyka i rekreacja. Wyższa Szkoła Handlowa stale zajmuje czołowe miejsca w rankingu prestiżowego miesięcznika Home&Market, który bada szkoły wyższe kształcące na kierunkach biznesowych w Polsce.
!-- Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->