phoca_thumb_s_kolo_swpsZapraszamy do udziału w II edycji ogólnopolskiej konferencji naukowej, organizowanej przez Koło Naukowe Corporate Identity & Public Relations, działające przy Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu. Konferencja „Współczesne teorie komunikacji II” odbędzie się w dniach 20 – 22 kwietnia 2009 roku, w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Uniwersytetu Wrocławskiego, przy ul. Joliot Curie 15. Centrum EFEKTY objęło wydarzenie patronatem medialnym.
 
Druga odsłona, zainicjowanego przed rokiem cyklu spotkań podejmujących tematykę szeroko rozumianej komunikacji, jest kontynuacją ogólnopolskiej dyskusji nad standardami komunikacji społecznej. Mamy świadomość, że do powiedzenia w tym zakresie pozostało bardzo wiele.
 
Konferencja „Współczesne teorie komunikacji II” daje możliwość dotknięcia problemu:
komunikacji społecznej, reklamy, public relations, communication design, psychologii.
Jesteśmy przekonani, że proponowana przez nas tematyka i barwność charakterów zaproszonych gości i wybitnych specjalistów, będą stanowiły przyczynek do refleksji nad komunikacją jako zjawiskiem społecznym.
 
Koło Naukowe Corporate Identity & Public Relations powstało w 2007 roku. Skupia studentów zainspirowanych systemową koncepcją Niklasa Luhmanna i Bauhausowską formułą „form follows function”. Koło Naukowe prowadzi projekty z zakresu diagnostyki procesów komunikacyjnych, corporate identity, public relations i communication design. Od dwóch lat jest organizatorem ogólnopolskiej konferencji naukowej „Współczesne teorie komunikacji”.
Harmonogram konferencji znajduje się na stronie www.knci.pl
!-- Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->